Екстер’єр
Дизайн автомобіля повинен бути найбільш суперечливою і суб’єктивною частиною огляду автомобілів, але ми готові припустити, що тільки закоренілий скнара подумає, що це не покращення в порівнянні з моделлю дорестайлингу.
По-перше, це абсолютно новий логотип Kia. В наші дні ребрендинг здається дуже популярним, і з’являються нові суббренди та логотипи. Старий значок Kia з його простим чорним овалом мав сильний зв’язок із фазою бренду «автомобілі як побутова техніка». Новий набагато краще відповідає епосі, з матовою металевою обробкою та технологічним фрезерованим виглядом.
Cerato став першим автомобілем, який продаватиметься з цим логотипом за межами Кореї.
Зовні новий Cerato отримав нову решітку радіатора, нові бічні спідниці, 17-дюймові легкосплавні диски, а також світлодіодні передні та задні ліхтарі. Автомобіль, як і раніше, зберігає характерний зовнішній вигляд і стиль Cerato, але при цьому отримав нове забарвлення та тонкий зовнішній вигляд.
Задні ліхтарі мають більш сегментований вигляд, але Cerato також рано розпочав тенденцію секцій задніх ліхтарів на всю ширину.
Грати набагато менш схожі на ґрати, цю тенденцію ми спостерігали і на Honda Jazz, і це частина зсуву у бік «електричного вигляду».
Він став менш високим, ширшим і більше не має хромованого контуру, а нові фари із шістьма сегментами ДХО тепер плавно переходять у радіаторні грати.
Разом з великою нижньою частиною повітрозабірника, незграбними протитуманними фарами і трикутними аеродинамічними елементами Cerato виглядає дуже сучасно і досить спортивно.
Цей автомобіль є топовою моделлю GT Line, тому має червоні відблиски на решітці радіатора і передньої частини, унікальні 17-дюймові колеса, обважування і спойлер на кришці багажника. Але різниця у зовнішньому вигляді між моделями EX середнього рівня і навіть моделями L початкового рівня та GT Line невелика, якщо не дивитися на всі боки.
Інтер’єр та особливості
Всередині автомобіля, однак, основну частину змін було внесено. Cerato отримує повністю продуманий інтер’єр, який повністю вписується у сучасний світ.
Є нова 10,25-дюймова інформаційно-розважальна система із сенсорним екраном з Apple CarPlay та Android Auto, багатофункціональне кермо, бездротова зарядка, цифрове зчитування інформації в приладовій панелі та сидіння з електроприводом з пам’яттю для водія.
Ще, звичайно, найкраща функція, яку можна розмістити в автомобілі, це підігрів та вентиляція сидінь.
Базове компонування салону залишилося таким же, як і раніше, він, як і раніше, повністю чорний (GT Line має чорну обшивку стелі) для стриманого, хоч і темного вигляду. Але він, як і раніше, виглядає добре, навіть у 2021 році, без великих жорстких на дотик пластикових секцій, гладкого розподільчого пристрою та серйозних шорсткостей.
Простір, практичність та безпека
Колісна база Cerato та сама, оскільки це фейсліфтинг, тому комфорт пасажирів такий самий, як і раніше. Як від звичайного седану ви не повинні чекати (або хотіти) багато місця над головою, як у позашляховика, але його достатньо.
Об’єм багажника, як і раніше, залишається кращим у своєму класі — 502 літри, що більше, ніж у Hyundai Avante (474 літри), Toyota Corolla (470 літрів) та Mazda 3 (444 літри). Сидіння складаються в пропорції 60/40, але, оскільки це седан, не чекайте, що в нього можна буде легко впхнути велосипеди. Принаймні зручне відкриття автобагажника (постояти кілька секунд за машиною, ключ у кишені) полегшує завантаження вантажу.
Шість подушок безпеки, звичний набір засобів безпеки (ESC, ABS, HAC), попередження про перехресний рух ззаду, камера заднього виду, передні та задні парктроніки, попередження про сліпі зони та моніторинг уваги водія.
Але цього разу Kia всебічно спирається на аспект безпеки, оскільки тепер він включає активну безпеку. Пакет активної безпеки, як правило, повинен включати автономне попередження/пом’якшення наслідків лобового зіткнення і утримання смуги руху на самому базовому рівні.
Kia акцентує увагу на запобіганні зіткненням у сліпих зонах, попередженні про безпечний вихід (подає звуковий сигнал, якщо ви відкриваєте двері при наближенні транспорту), адаптивному круїз-контролі, утриманні/попередженні про смугу руху. Останні два також можуть бути задіяні для підтримки дистанції, швидкості та автоматичного проходження поворотів, позбавляючи важкої роботи в пробках та переповнених поїздках по шосе. Модель GT Line також має унікальну функцію в лінійці – запобігання зіткнень в сліпих зонах, яка не дозволить вам зливатися з автомобілями, що причаїлися там.
Моніторинг сліпих зон присутній і в комплектації EX, але GT Line також має функцію запобігання зіткненням у сліпих зонах.
Досвід водіння
Враховуючи нові технології і майже повністю новий дизайн передньої частини, трохи розчаровує те, що автомобіль, як і раніше, оснащений тим же 1,6-літровим, нетурбованим, негібридним рядним чотирициліндровим двигуном, що й раніше.
Володіючи потужністю 128 к.с., він демонструє непогану, хоч і цілком передбачувану продуктивність. Тестова машина була повністю свіжою з пробігом менше 20 км, тому 1,6-літровий двигун звучав трохи гучно на низьких обертах, але шум полегшувався в міру того, як ми набирали швидкість. Ми також протестували попередню Cerato GT Line з пробігом понад 5000 км, і вона здалася нам значно більш плавною, тому ми очікуємо, що новий Cerato поводитиметься ідентично.
В іншому він забезпечує знайомий досвід Cerato: трансмісія не підірве ваш світ, але вона плавна і передбачувана, хоч і трохи не вистачає потужності.
З точки зору плавності ходу і керованості, він напрочуд спортивний, що означає невеликий крен у поворотах і чуйний ніс. Зворотною стороною цього є якість їзди зі складними ділянками нерівностей та безліччю поворотів, які трохи турбують задніх пасажирів. Для тих, хто хоче комфортної їзди, ми рекомендуємо модель EX із 16-дюймовими колесами.
Але говорячи про комфорт, Cerato також є одним із найвишуканіших автомобілів у цьому ціновому діапазоні. Є невелика шумність від шин, але в іншому в салоні приємно тихо навіть на швидкості по шосе, а плюси комфорту, такі як сидіння з кондиціонером та адаптивний круїз-контроль, ще більше покращують враження.
Під час тесту витрати пального склали 7,2 л/100 км у звичайному режимі руху (є також Eco та Sport), що цілком відповідає очікуванням для такого 1,6-літрового седана.