MG4 Anxin Edition з напівтвердотільною батареєю стартував у Китаї

MG4 Anxin Edition з напівтвердотільною батареєю стартував у Китаї

23.12.2025
0 Comments

У китайському автосвіті відбувається тихе, але вагоме оновлення. На ринок вийшов MG4 Anxin Edition — перший бюджетний електромобіль, оснащений напівтвердотільною батареєю, що знаменує новий етап розвитку доступних електрокарів. Цей крок від MG SAIC може стати переломним не лише для бренду, а й для всієї індустрії електромобільності.

MG4 Anxin Edition з напівтвердотільною батареєю

MG SAIC офіційно розпочала продажі MG4 Anxin Edition у березні 2025 року, зробивши його першим доступним серійним електрокаром із напівтвердотільною акумуляторною батареєю. Цю інновацію реалізовано спільно з компанією QingTao Energy, у яку SAIC раніше інвестувала. Новий тип акумулятора відкриває можливості для суттєвого покращення запасу ходу, швидшого заряджання та підвищеної безпеки, що раніше було доступно лише у преміум-сегменті.

Особливістю напівтвердотільного акумулятора є використання гібридного електроліту, який поєднує стабільність твердих компонентів із ефективністю рідких. Саме це дозволяє досягати запасу ходу до 530 км (за CLTC) та зменшити час зарядки з 30 до 80% усього за 21 хвилину при швидкості 2C. Крім того, нова батарея забезпечує вищі стандарти безпеки, адже стійкіша до перегрівання та механічних пошкоджень.

MG4 Anxin Edition має електромотор потужністю 120 кВт, що дозволяє розвивати швидкість до 160 км/год, при цьому споживання енергії становить лише 11,9 кВт·год на 100 км. Така ефективність поєднана з привабливою ціною — близько 100 000 юанів (приблизно 12 000 євро), що робить його одним із найдоступніших інноваційних електрокарів на ринку.

Перший бюджетний електрокар нового покоління

Новий MG4 Anxin Edition не просто оновлення моделі — це справжній прорив у напрямку масової електромобільності нового покоління. До цього моменту напівтвердотільні батареї встановлювали лише кілька преміум-виробників, серед яких Nio, і то у значно дорожчих авто. Завдяки MG SAIC ця технологія вперше дісталася автомобіля середньої цінової категорії, що потенційно змінить баланс сил на ринку.

Завдяки своїм компактним габаритам (4,40 м у довжину, 1,84 м у ширину, 1,55 м у висоту та колісній базі 2,75 м) MG4 Anxin Edition відмінно підходить для міських умов, зберігаючи комфорт і простір у салоні. При цьому дизайн і технології залишаються у дусі глобальної платформи MG4, що дозволяє автомобілю без змін виходити на зовнішні ринки. Однак наразі Anxin Edition доступний лише у Китаї, і немає офіційного підтвердження щодо європейського дебюту.

Для порівняння, звичайна версія MG4 з класичною літій-іонною батареєю коштує від 70 000 юанів (приблизно 8 500 євро), тоді як у Європі електрокари MG4 продаються щонайменше за 34 990 євро. Така різниця підкреслює, наскільки масштабним може бути вплив китайських інновацій на глобальний ринок. MG4 Anxin Edition демонструє: технології, що ще вчора були високотехнологічною новинкою, сьогодні можуть стати частиною повсякденності.

MG4 Anxin Edition — це не просто ще одна модель у лінійці MG, а провісник нової епохи для електромобільної індустрії. Вперше напівтвердотільні батареї з’являються у доступному сегменті, що відкриває шлях до перетворення електрокарів на справді масовий транспорт. Якщо SAIC продовжить цей курс, то у найближчі роки ми станемо свідками того, як технології майбутнього перестають бути розкішшю і стають новим стандартом повсякдення.

Коментувати