Китайська компанія NIO представила седан ET5
NIO ET5 отримає просунуту систему автопілота та акумулятори, яких вистачить на 1000 км.
NIO запропонує три варіанти акумуляторів для нового ET5
- Стандартний: 75 кВт · год, його вистачить на 550 км шляху.
- Велика дальність: 100 кВт · год на 700 км.
- Наддальний діапазон: 150 кВт·год та цілих 1000 км шляху в автономному режимі.
Зрозуміло, останній варіант здається найцікавішим: багато експертів раніше говорили, що як тільки електромобілі подолають планку в 1000 км за один заряд, то у покупців відпадуть останні побоювання з приводу таких моделей. Адже маючи в запасі 1000 км, можна сміливо вирушати навіть у далекі подорожі.
Ціна
Заявлено, що NIO ET5 коштуватиме у Китаї від 328 000 юанів (близько 49 тисяч доларів США) за модель з акумулятором на 75 кВт·год до 386 000 юанів (58 тисяч доларів США) за версію зі 100 кВт·год. Ціни для 150-кіловатної версії поки що не озвучені.
При цьому компанія пропонує купити ET5 всього за 258 000 юанів (39 тисяч доларів США), причому ціна буде однаковою незалежно від батареї. Але в цьому випадку акумулятор здаватимуться в оренду: 980 юанів (148 доларів США) на місяць для 75 кВт · год і 1480 юанів (222 долара США) для 100 кВт · год.
Двигун
Незалежно від ємності батареї, в рух NIO ET5 будуть приводити два двигуни сумарною потужністю 360 кВт (489 к.с.) і моментом в 700 Н·м. Заявлено, що час розгону 0-100 км/год в NIO ET5 займе 4,3 секунди.
Кольори
Ще одна цікава особливість моделі: назви кольорів. Вже кілька років у Китаї триває дивне змагання серед автовиробників на тему, хто ж вигадає максимально незвичайні назви для колірної гами.
Наприклад, один із кольорів NIO ET5 називається «Перший легкий поцілунок» і пояснюється він так: «Романтичний, як рожевий блиск, що виникає, коли перші промені сонця цілують чисте небо на солончаку Уюні в Болівії» (Уюні — це висохле солоне озеро на півдні Альтіплано у Болівії, яке розташоване на висоті близько 3650 м над рівнем моря).
Автопілот
А ще ET5 отримає останню версію системи автономного керування, яка називається NIO Aquila Super Sensing. Система включає лідар, сім 8-мегапіксельних камер з високою роздільною здатністю, чотири 3-мегапіксельні світлочутливі камери об’ємного огляду, одну систему моніторингу водія, п’ять радарів діапазону і 12 ультразвукових датчиків. Все це буде керуватися суперкомп’ютером NIO Adam, який може обробляти 8 ГБ зображень в секунду.