Провал на краш-тестах може стати справжнім ударом для репутації будь-якого виробника. Цього разу невдача спіткала Suzuki Fronx — відносно новий кросовер, зібраний в Індії. Після оприлюднення результатів тестувань безпеки за програмою ANCAP, компанія була змушена тимчасово прибрати модель з продажу.
Кросовер Suzuki Fronx, який нещодавно з’явився на ринку як доступний варіант у сегменті компактних SUV, потрапив у центр гучного скандалу. Після офіційного оголошення результатів незалежних краш-тестів його реалізацію вирішили тимчасово зупинити. Джерела в Suzuki повідомляють, що виробник розпочав внутрішнє розслідування, аби встановити причини настільки невтішних результатів.
Оцінювання ANCAP виявило серйозні проблеми із структурною цілісністю кузова та системами пасивної безпеки. Особливе занепокоєння викликала поведінка кузова під час фронтального зіткнення — металеві елементи деформувалися надмірно, що призвело до потенційно смертельних ризиків для водія та пасажирів. Отримавши лише одну зірку, Fronx став одним із найслабших у сучасній історії програми оцінювання безпеки.
Представники ANCAP також звернули увагу на руйнування кріплення ременя безпеки, що може зробити навіть сучасні подушки безпеки малоефективними. Подібні недоліки вимагають не просто косметичних виправлень, а глибокого перегляду конструкції. Через це Suzuki прийняла рішення призупинити продажі Fronx на ключових ринках, допоки не будуть внесені необхідні зміни.
Suzuki Fronx, який виробляється на індійських потужностях компанії Maruti Suzuki, позиціонувався як глобальна модель із хорошим співвідношенням ціни та якості. Проте результати краш-тестів зруйнували цей імідж. За даними ANCAP, автомобіль набрав лише 48% за захист дорослих пасажирів та 40% за захист дітей, що є одними з найгірших показників за останні роки.
Експерти зазначають, що причиною настільки слабких результатів може бути неякісна адаптація моделі під стандарти ринків Австралії та Нової Зеландії, де діють жорсткі вимоги щодо безпеки. Можливо, структура кузова та матеріали, розраховані на інші умови, просто не витримали тиску під час тестів. Це викликало серйозні питання до практик локалізації виробництва та контролю якості.
У компанії Suzuki натомість заявили, що вже почали технічний аудит моделі Fronx, і в разі потреби буде проведено модернізацію конструктивних елементів. Виробник прагне якнайшвидше повернути кросовер у продаж, але лише після виправлення усіх недоліків та повторного тестування. Поки що ж ринок залишається без одного з найпопулярніших «новачків» року.
Провал Suzuki Fronx у краш-тестах — це яскраве нагадування про те, що економія на безпеці може мати серйозні наслідки. Навіть гучне ім’я виробника не гарантує надійності, якщо технічні вимоги не витримані належним чином. Тепер все залежить від того, як швидко Suzuki зможе провести роботу над помилками й повернути довіру покупців.
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.