Euro NCAP перевірив наскільки безпечний Volvo C40 Recharge
Асоціація Euro NCAP провела чергову серію краш-тестів і перевірила серед інших новий купеподібний паркетник Volvo C40 Recharge. Через війну ця модель не встигла потрапити на наш ринок, хоч вже й отримала цінники у гривнях. Хай там як, в Україні добре відомий її найближчий родич — кросовер Volvo C40 Recharge.
Від автомобілів шведської марки вже традиційно очікують найкращих результатів у царині безпеки. Цього разу новий електричний паркетник не став беззаперечним лідером свого класу, хоч і показав дуже хороший результат. Також варто відзначити, що у Volvo вже давно є власна програма краш-тестів нових моделей, яка в багатьох дисциплінах навіть жорсткіша, ніж в Euro NCAP.
Найвищу оцінку новинка змогла заробити за підсумками випробування безпеки водія та дорослих пасажирів. У цій категорії автомобіль зміг заробити 92%. Майже в усіх тестуваннях рівень навантаження на манекени залишився в зеленій зоні. Єдине що потрапило у жовту зону, це торс заднього пасажира при фронтальному зіткненні з повним перекриттям і рівень навантаження при боковому ударі. Втім, в обох ситуаціях перевищення навантаження було визнане мінімальним.
Також вельми непогану оцінку (89%) автомобіль отримав за захист маленьких пасажирів. Сам краш-тест пройшов на відмінно, однак експерти були вимушені списати по кілька балів за конструктивні особливості. До таких, наприклад, в Euro NCAP віднесли відсутність будь-яких кріплень для дитячого крісла на центральному місці другого ряду та недоступність утримуючих систем CRS для цієї моделі.
- Захист дорослих пасажирів – 92%
- Захист дітей 89%
- Захист пішоходів 70%
- Електронні помічники – 89%
Таку ж саму ж оцінку C40 Recharge отримав за роботу електронних допоміжних систем. Експерти відзначили кросовер за дуже пристойний перелік просунутої електроніки навіть у базовій комплектації. Автомобіль слідкує, щоб навіть задні пасажири завжди користувались ременями безпеки, а його система автоматичного екстреного гальмування добре проявила себе в більшості випробувань.
Також на думку експертів до плюсів цієї моделі можна віднести систему утримання в смузі руху, яка дуже делікатно коректує напрямок автомобіля та просунуту систему контролю максимальної швидкості. Під час роботи остання бере дані як з цифрової карти, так і з камери, що постійно аналізує дорожні знаки.
Найменший бал (70%) кросовер заробив за підсумками оцінювання рівня безпеки для пішоходів. Капот забезпечував досить добрий захист голови збитої людини, а бампер показав дуже низький ризик травмування колін та ніг. Натомість найнебезпечнішими місцями для удару була визнана окрайка капота в районі фар і стійки кузова. Що ж до роботи електронних систем, які допомагають уникати зіткнення, то AEB майже без похибок виявляла як пішоходів, так і велосипедистів.
За результатом усіх випробувань безпечність нового Volvo C40 Recharge була оцінена Euro NCAP у максимальні п’ять зірок. Саме такий результат отримував і стандартний Volvo XC40: свого часу він навіть зміг показати кращий рівень захисту водія і дорослих пасажирів і виявився більш толерантним до пішоходів. Але, варто відзначити, що випробування стандартного кросовера проходили ще у 2018 році за дещо простішим алгоритмом тестування.