Для кращого використання змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.
Euro NCAP перевірив наскільки безпечний Volvo C40 Recharge

Euro NCAP перевірив наскільки безпечний Volvo C40 Recharge

Асоціація Euro NCAP провела чергову серію краш-тестів і перевірила серед інших новий купеподібний паркетник Volvo C40 Recharge. Через війну ця модель не встигла потрапити на наш ринок, хоч вже й отримала цінники у гривнях. Хай там як, в Україні добре відомий її найближчий родич — кросовер Volvo C40 Recharge.

Від автомобілів шведської марки вже традиційно очікують найкращих результатів у царині безпеки. Цього разу новий електричний паркетник не став беззаперечним лідером свого класу, хоч і показав дуже хороший результат. Також варто відзначити, що у Volvo вже давно є власна програма краш-тестів нових моделей, яка в багатьох дисциплінах навіть жорсткіша, ніж в Euro NCAP.

Найвищу оцінку новинка змогла заробити за підсумками випробування безпеки водія та дорослих пасажирів. У цій категорії автомобіль зміг заробити 92%. Майже в усіх тестуваннях рівень навантаження на манекени залишився в зеленій зоні. Єдине що потрапило у жовту зону, це торс заднього пасажира при фронтальному зіткненні з повним перекриттям і рівень навантаження при боковому ударі. Втім, в обох ситуаціях перевищення навантаження було визнане мінімальним.

Також вельми непогану оцінку (89%) автомобіль отримав за захист маленьких пасажирів. Сам краш-тест пройшов на відмінно, однак експерти були вимушені списати по кілька балів за конструктивні особливості. До таких, наприклад, в Euro NCAP віднесли відсутність будь-яких кріплень для дитячого крісла на центральному місці другого ряду та недоступність утримуючих систем CRS для цієї моделі.

  • Захист дорослих пасажирів – 92%
  • Захист дітей 89%
  • Захист пішоходів 70%
  • Електронні помічники – 89%

Таку ж саму ж оцінку C40 Recharge отримав за роботу електронних допоміжних систем. Експерти відзначили кросовер за дуже пристойний перелік просунутої електроніки навіть у базовій комплектації. Автомобіль слідкує, щоб навіть задні пасажири завжди користувались ременями безпеки, а його система автоматичного екстреного гальмування добре проявила себе в більшості випробувань.

Також на думку експертів до плюсів цієї моделі можна віднести систему утримання в смузі руху, яка дуже делікатно коректує напрямок автомобіля та просунуту систему контролю максимальної швидкості. Під час роботи остання бере дані як з цифрової карти, так і з камери, що постійно аналізує дорожні знаки.

Найменший бал (70%) кросовер заробив за підсумками оцінювання рівня безпеки для пішоходів. Капот забезпечував досить добрий захист голови збитої людини, а бампер показав дуже низький ризик травмування колін та ніг. Натомість найнебезпечнішими місцями для удару була визнана окрайка капота в районі фар і стійки кузова. Що ж до роботи електронних систем, які допомагають уникати зіткнення, то AEB майже без похибок виявляла як пішоходів, так і велосипедистів.

За результатом усіх випробувань безпечність нового Volvo C40 Recharge була оцінена Euro NCAP у максимальні п’ять зірок. Саме такий результат отримував і стандартний Volvo XC40: свого часу він навіть зміг показати кращий рівень захисту водія і дорослих пасажирів і виявився більш толерантним до пішоходів. Але, варто відзначити, що випробування стандартного кросовера проходили ще у 2018 році за дещо простішим алгоритмом тестування.

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Топ
0
Буду рада вашим думкам, прокоментуйте.x