Для кращого використання змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.
[:uk]Euro NCAP перевірив наскільки безпечний Volvo C40 Recharge[:ru]Euro NCAP проверил насколько безопасен Volvo C40 Recharge[:]

[:uk]Euro NCAP перевірив наскільки безпечний Volvo C40 Recharge[:ru]Euro NCAP проверил насколько безопасен Volvo C40 Recharge[:]

[:uk]

Асоціація Euro NCAP провела чергову серію краш-тестів і перевірила серед інших новий купеподібний паркетник Volvo C40 Recharge. Через війну ця модель не встигла потрапити на наш ринок, хоч вже й отримала цінники у гривнях. Хай там як, в Україні добре відомий її найближчий родич — кросовер Volvo C40 Recharge.

Від автомобілів шведської марки вже традиційно очікують найкращих результатів у царині безпеки. Цього разу новий електричний паркетник не став беззаперечним лідером свого класу, хоч і показав дуже хороший результат. Також варто відзначити, що у Volvo вже давно є власна програма краш-тестів нових моделей, яка в багатьох дисциплінах навіть жорсткіша, ніж в Euro NCAP.

Найвищу оцінку новинка змогла заробити за підсумками випробування безпеки водія та дорослих пасажирів. У цій категорії автомобіль зміг заробити 92%. Майже в усіх тестуваннях рівень навантаження на манекени залишився в зеленій зоні. Єдине що потрапило у жовту зону, це торс заднього пасажира при фронтальному зіткненні з повним перекриттям і рівень навантаження при боковому ударі. Втім, в обох ситуаціях перевищення навантаження було визнане мінімальним.

Також вельми непогану оцінку (89%) автомобіль отримав за захист маленьких пасажирів. Сам краш-тест пройшов на відмінно, однак експерти були вимушені списати по кілька балів за конструктивні особливості. До таких, наприклад, в Euro NCAP віднесли відсутність будь-яких кріплень для дитячого крісла на центральному місці другого ряду та недоступність утримуючих систем CRS для цієї моделі.

  • Захист дорослих пасажирів – 92%
  • Захист дітей 89%
  • Захист пішоходів 70%
  • Електронні помічники – 89%

Таку ж саму ж оцінку C40 Recharge отримав за роботу електронних допоміжних систем. Експерти відзначили кросовер за дуже пристойний перелік просунутої електроніки навіть у базовій комплектації. Автомобіль слідкує, щоб навіть задні пасажири завжди користувались ременями безпеки, а його система автоматичного екстреного гальмування добре проявила себе в більшості випробувань.

Також на думку експертів до плюсів цієї моделі можна віднести систему утримання в смузі руху, яка дуже делікатно коректує напрямок автомобіля та просунуту систему контролю максимальної швидкості. Під час роботи остання бере дані як з цифрової карти, так і з камери, що постійно аналізує дорожні знаки.

Найменший бал (70%) кросовер заробив за підсумками оцінювання рівня безпеки для пішоходів. Капот забезпечував досить добрий захист голови збитої людини, а бампер показав дуже низький ризик травмування колін та ніг. Натомість найнебезпечнішими місцями для удару була визнана окрайка капота в районі фар і стійки кузова. Що ж до роботи електронних систем, які допомагають уникати зіткнення, то AEB майже без похибок виявляла як пішоходів, так і велосипедистів.

За результатом усіх випробувань безпечність нового Volvo C40 Recharge була оцінена Euro NCAP у максимальні п’ять зірок. Саме такий результат отримував і стандартний Volvo XC40: свого часу він навіть зміг показати кращий рівень захисту водія і дорослих пасажирів і виявився більш толерантним до пішоходів. Але, варто відзначити, що випробування стандартного кросовера проходили ще у 2018 році за дещо простішим алгоритмом тестування.

[:ru]

Ассоциация Euro NCAP провела очередную серию краш-тестов и проверила среди прочего новый купеобразный паркетник Volvo C40 Recharge. Из-за войны эта модель не успела попасть на наш рынок, хотя уже и получила ценники в гривнах. Как бы там ни было, в Украине хорошо известен ее ближайший родственник — кроссовер Volvo C40 Recharge.

От автомобилей шведской марки уже традиционно ожидают лучших результатов в области безопасности. На этот раз новый электрический паркетник не стал безоговорочным лидером своего класса, хотя показал очень хороший результат. Также стоит отметить, что у Volvo уже давно есть собственная программа краш-тестов новых моделей, которая во многих дисциплинах жестче, чем в Euro NCAP.

Самую высокую оценку новинка смогла заработать по итогам испытания безопасности водителя и взрослых пассажиров. В этой категории автомобиль сумел заработать 92%. Практически во всех тестированиях уровень перегрузки на манекены остался в зеленоватой зоне. Единственное, что попало в желтую зону, это торс заднего пассажира при фронтальном столкновении с полным перекрытием и уровень нагрузки при боковом ударе. В обеих ситуациях превышение нагрузки было признано минимальным.

Также очень хорошую оценку (89%) автомобиль получил за защиту маленьких пассажиров. Сам краш-тест прошел с отличием, однако эксперты были вынуждены списать по несколько баллов за конструктивные особенности. К таким, например, в Euro NCAP отнесли отсутствие каких-либо креплений для детского кресла на центральном месте второго ряда и недоступность удерживающих систем CRS для этой модели.

  • Защита взрослых пассажиров – 92%
  • Защита детей 89%
  • Защита пешеходов 70%
  • Электронные помощники – 89%

Такую же оценку C40 Recharge получил за работу электронных вспомогательных систем. Эксперты отметили кроссовер за очень приличный список продвинутой электроники даже в базовой комплектации. Автомобиль следует, чтобы даже задние пассажиры всегда пользовались ремнями безопасности, а его система автоматического экстренного торможения хорошо проявила себя в большинстве испытаний.

Также, по мнению экспертов, к плюсам этой модели можно отнести систему удержания в полосе движения, которая очень деликатно корректирует направление автомобиля и продвинутую систему контроля максимальной скорости. Во время работы последняя берет данные как с цифровой карты, так и камеры, постоянно анализирующей дорожные знаки.

Наименьший балл (70%) кроссовер заработал по итогам оценки уровня безопасности для пешеходов. Капот обеспечивал достаточно хорошую защиту головы сбитого человека, а бампер показал очень низкий риск травмирования колен и ног. Самыми же опасными местами для удара была признана края капота в районе фар и стойки кузова. Что касается работы электронных систем, помогающих избегать столкновения, то AEB почти без погрешностей обнаруживала как пешеходов, так и велосипедистов.

По результатам всех испытаний безопасность нового Volvo C40 Recharge была оценена Euro NCAP в максимальные пять звезд. Именно такой результат получал и стандартный Volvo XC40: в свое время он даже смог показать лучший уровень защиты водителя и взрослых пассажиров и оказался более толерантным к пешеходам. Но, стоит отметить, что испытания стандартного кроссовера проходили еще в 2018 году по более простому алгоритму тестирования.

[:]
Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Топ
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x