[:uk]Китайська компанія NIO представила седан ET5[:ru]Китайская компания NIO представила седан ET5[:]
NIO ET5 отримає просунуту систему автопілота та акумулятори, яких вистачить на 1000 км.
NIO запропонує три варіанти акумуляторів для нового ET5
- Стандартний: 75 кВт · год, його вистачить на 550 км шляху.
- Велика дальність: 100 кВт · год на 700 км.
- Наддальний діапазон: 150 кВт·год та цілих 1000 км шляху в автономному режимі.
Зрозуміло, останній варіант здається найцікавішим: багато експертів раніше говорили, що як тільки електромобілі подолають планку в 1000 км за один заряд, то у покупців відпадуть останні побоювання з приводу таких моделей. Адже маючи в запасі 1000 км, можна сміливо вирушати навіть у далекі подорожі.

Ціна
Заявлено, що NIO ET5 коштуватиме у Китаї від 328 000 юанів (близько 49 тисяч доларів США) за модель з акумулятором на 75 кВт·год до 386 000 юанів (58 тисяч доларів США) за версію зі 100 кВт·год. Ціни для 150-кіловатної версії поки що не озвучені.
При цьому компанія пропонує купити ET5 всього за 258 000 юанів (39 тисяч доларів США), причому ціна буде однаковою незалежно від батареї. Але в цьому випадку акумулятор здаватимуться в оренду: 980 юанів (148 доларів США) на місяць для 75 кВт · год і 1480 юанів (222 долара США) для 100 кВт · год.

Двигун
Незалежно від ємності батареї, в рух NIO ET5 будуть приводити два двигуни сумарною потужністю 360 кВт (489 к.с.) і моментом в 700 Н·м. Заявлено, що час розгону 0-100 км/год в NIO ET5 займе 4,3 секунди.

Кольори
Ще одна цікава особливість моделі: назви кольорів. Вже кілька років у Китаї триває дивне змагання серед автовиробників на тему, хто ж вигадає максимально незвичайні назви для колірної гами.
Наприклад, один із кольорів NIO ET5 називається «Перший легкий поцілунок» і пояснюється він так: «Романтичний, як рожевий блиск, що виникає, коли перші промені сонця цілують чисте небо на солончаку Уюні в Болівії» (Уюні — це висохле солоне озеро на півдні Альтіплано у Болівії, яке розташоване на висоті близько 3650 м над рівнем моря).

Автопілот
А ще ET5 отримає останню версію системи автономного керування, яка називається NIO Aquila Super Sensing. Система включає лідар, сім 8-мегапіксельних камер з високою роздільною здатністю, чотири 3-мегапіксельні світлочутливі камери об’ємного огляду, одну систему моніторингу водія, п’ять радарів діапазону і 12 ультразвукових датчиків. Все це буде керуватися суперкомп’ютером NIO Adam, який може обробляти 8 ГБ зображень в секунду.
[:ru]NIO предложит три варианта аккумулятора для нового ET5
- Стандартный: 75 кВт · ч, его хватит на 550 км пути.
- Большая дальность: 100 кВт · ч на 700 км.
- Сверхдальный диапазон: 150 кВтч и целых 1000 км пути в автономном режиме.
Конечно, последний вариант кажется самым интересным: многие эксперты ранее говорили, что как только электромобили преодолеют планку в 1000 км за один заряд, то у покупателей отпадут последние опасения по поводу таких моделей. Ведь имея в запасе 1000 км, можно смело уходить даже в дальние путешествия.

Цена
Заявлено, что NIO ET5 будет стоить в Китае от 328 000 юаней (около 49 тысяч долларов США) за модель с аккумулятором на 75 кВтч, до 386 000 юаней (58 тысяч долларов США) за версию со 100 кВтч. Цены для 150-киловаттной версии пока не озвучены.
При этом компания предлагает купить ET5 всего за 258 000 юаней (39 тысяч долларов США), причем цена будет одинаковой вне зависимости от батареи. Но в этом случае аккумулятор будут сдаваться в аренду: 980 юаней (148 долларов США) в месяц для 75 кВт·ч и 1480 юаней (222 доллара США) для 100 кВт·ч.

Двигатель
Независимо от емкости батареи, в движение NIO ET5 будут приводить два двигателя суммарной мощностью 360 кВт (489 л.с.) и моментом в 700 Нм. Заявлено, что время разгона 0-100 км/ч у NIO ET5 займет 4,3 секунды.

Цвета
Еще одна интересная особенность модели: названия цветов. Уже несколько лет в Китае идет странное соревнование среди автопроизводителей на тему, кто же придумает максимально необычные названия для цветовой гаммы.
Например, один из цветов NIO ET5 называется «Первый легкий поцелуй» и объясняется он так: «Романтический, как возникающий розовый блеск, когда первые лучи солнца целуют чистое небо на солончаке Уюни в Боливии» (Уюни — это высохшее соленое озеро на юге Альтиплано в Боливии, расположенное на высоте около 3650 м над уровнем моря).

Автопилот
А еще ET5 получит последнюю версию системы автономного управления, которая называется NIO Aquila Super Sensing. Система включает лидер, семь 8-мегапиксельных камер с высоким разрешением, четыре 3-мегапиксельные светочувствительные камеры объемного обзора, одну систему мониторинга водителя, пять радаров диапазона и 12 ультразвуковых датчиков. Все это будет управляться суперкомпьютером NIO Adam, который может обрабатывать 8 ГБ изображений в секунду.
[:]