Для кращого використання змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.
Китайська компанія NIO представила седан ET5

Китайська компанія NIO представила седан ET5

NIO ET5 отримає просунуту систему автопілота та акумулятори, яких вистачить на 1000 км.

NIO запропонує три варіанти акумуляторів для нового ET5

  • Стандартний: 75 кВт · год, його вистачить на 550 км шляху.
  • Велика дальність: 100 кВт · год на 700 км.
  • Наддальний діапазон: 150 кВт·год та цілих 1000 км шляху в автономному режимі.

Зрозуміло, останній варіант здається найцікавішим: багато експертів раніше говорили, що як тільки електромобілі подолають планку в 1000 км за один заряд, то у покупців відпадуть останні побоювання з приводу таких моделей. Адже маючи в запасі 1000 км, можна сміливо вирушати навіть у далекі подорожі.

Ціна

Заявлено, що NIO ET5 коштуватиме у Китаї від 328 000 юанів (близько 49 тисяч доларів США) за модель з акумулятором на 75 кВт·год до 386 000 юанів (58 тисяч доларів США) за версію зі 100 кВт·год. Ціни для 150-кіловатної версії поки що не озвучені.

При цьому компанія пропонує купити ET5 всього за 258 000 юанів (39 тисяч доларів США), причому ціна буде однаковою незалежно від батареї. Але в цьому випадку акумулятор здаватимуться в оренду: 980 юанів (148 доларів США) на місяць для 75 кВт · год і 1480 юанів (222 долара США) для 100 кВт · год.

Двигун

Незалежно від ємності батареї, в рух NIO ET5 будуть приводити два двигуни сумарною потужністю 360 кВт (489 к.с.) і моментом в 700 Н·м. Заявлено, що час розгону 0-100 км/год в NIO ET5 займе 4,3 секунди.

Кольори

Ще одна цікава особливість моделі: назви кольорів. Вже кілька років у Китаї триває дивне змагання серед автовиробників на тему, хто ж вигадає максимально незвичайні назви для колірної гами.

Наприклад, один із кольорів NIO ET5 називається «Перший легкий поцілунок» і пояснюється він так: «Романтичний, як рожевий блиск, що виникає, коли перші промені сонця цілують чисте небо на солончаку Уюні в Болівії» (Уюні — це висохле солоне озеро на півдні Альтіплано у Болівії, яке розташоване на висоті близько 3650 м над рівнем моря).

Автопілот

А ще ET5 отримає останню версію системи автономного керування, яка називається NIO Aquila Super Sensing. Система включає лідар, сім 8-мегапіксельних камер з високою роздільною здатністю, чотири 3-мегапіксельні світлочутливі камери об’ємного огляду, одну систему моніторингу водія, п’ять радарів діапазону і 12 ультразвукових датчиків. Все це буде керуватися суперкомп’ютером NIO Adam, який може обробляти 8 ГБ зображень в секунду.

Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Топ
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x