[:uk]Поточний Lexus RX датується 2016 модельним роком і незабаром з’явиться заміна на 2023 рік . Ми подумали, що було б приємно взяти RX поточного покоління і розповісти про те, що ми хотіли б побачити у змінах, так що ми й зробили – тільки виявилося, що наш список був трохи коротшим, ніж ми очікували.
Незважаючи на те, що це восьмий модельний рік, RX поточного покоління зробив напрочуд гарну роботу, щоб йти в ногу з часом. Оновлення 2020 року усунуло (або принаймні пом’якшило) одну з найдратівливіших функцій RX, доповнивши його жахливий інформаційно-розважальний інтерфейс з тачпадом належним сенсорним екраном. Тачпад зникне назавжди в наступному оновленні, оскільки RX набуде деякої форми інформаційно-розважальної системи в недавно переробленому та зменшеному на один розмір NX з великим сенсорним дисплеєм та вбудованими регуляторами температури.
Зазвичай ми закликаємо до повної переробки салону в будь-якому такому старому автомобілі, але RX залишився напрочуд сучасним. Дивне розташування перемикачів (втиснутих у нові технології, яких не було, коли автомобіль був вперше представлений) – поширена ознака старіння автомобіля, але інтер’єр RX 2022 як і раніше виглядає сучасно … за винятком стандартного CD-плеєра. Тим не менш, ми не можемо виключати повторної появи CD-чейнджера – зрештою, RX все ще повинен сподобатися олдам та іншим людям похилого віку, які все ще можуть використовувати фізичні носії.
Покращене управління
Крім вищезгаданої сенсорної панелі, наша основна скарга на Lexus RX, особливо на варіант F Sport, полягала в менш ніж привабливих характеристиках керування цим кросовером. Майже факт, що це покращиться, оскільки Lexus зобов’язаний перевести RX на платформу Toyota New Global Architectural (TGNA), яка забезпечує помітні покращення поведінки на дорозі.
Якщо RX наступного покоління забезпечить таку ж якість їзди з кращою стійкістю на поворотах та покращеним відчуттям кермового управління, це буде дійсно здорово. Враховуючи наш досвід роботи з іншими автомобілями на платформі TGNA, ми оптимістично налаштовані.
Lexus RX: кросовер підходящого розміру
Ми сподіваємося, що Lexus встоїть перед спокусою збільшити RX (як це значною мірою сталося з NX). Існуючий RX350 має великі розміри для п’ятимісного кросовера, він досить великий, щоб бути помітним, але досить малий, щоб на ньому можна було легко маневрувати в пробках великого міста. На задньому сидінні багато місця для ніг та рівна підлога.
Ми здивовані результатом цього огляду: ми думали, що витратимо весь час на те, щоб відзначати речі, які мають змінитись, а натомість продовжували знаходити речі, які не повинні змінюватися. RX має правильний розмір, і його салон, як і раніше, красивий, особливо з додатковими червоними шкіряними сидіннями в нашому прикладі F Sport. Органи управління прості, комфорт у салоні чудовий, а відчуття від водіння якщо і не піднімають пульс, то тихі та комфортні. Ми не будемо вдавати, що нинішній RX – наш улюблений розкішний кросовер або навіть наш улюблений Lexus, але ми розуміємо, чому він залишається бестселером бренду.
Додаткові фото:
Несмотря на то, что это восьмой модельный год, RX текущего поколения проделал удивительно хорошую работу, чтобы идти в ногу со временем. Обновление 2020 устранило (или по крайней мере смягчило) одну из самых раздражительных функций RX, дополнив его ужасный информационно-развлекательный интерфейс с тачпадом надлежащим сенсорным экраном. Тачпад исчезнет навсегда в следующем обновлении, поскольку RX приобретет некоторую форму информационно-развлекательной системы в недавно переработанном и уменьшенном на один размер NX с большим сенсорным дисплеем и встроенными регуляторами температуры.
Обычно мы призываем к полной переработке салона в любом таком старом автомобиле, но RX остался удивительно современным. Удивительное расположение переключателей (вдавленных в новые технологии, которых не было, когда автомобиль был впервые представлен) – распространенный признак старения автомобиля, но интерьер RX 2022 по-прежнему выглядит современно… за исключением стандартного CD-плеера. Тем не менее, мы не можем исключать повторного появления CD-чейнджера – в конце концов, RX все еще должен понравиться олдам и другим пожилым людям, которые все еще могут использовать физические носители.
Улучшенное управление
Помимо вышеупомянутой сенсорной панели наша основная жалоба на Lexus RX, особенно на вариант F Sport, заключалась в менее чем привлекательных характеристиках управления этим кроссовером. Почти факт, что это улучшится, поскольку Lexus обязан перевести RX на платформу Toyota New Global Architectural (TGNA), обеспечивающую заметное улучшение поведения на дороге.
Если RX следующего поколения обеспечит такое же качество езды с лучшей стойкостью на поворотах и улучшенным ощущением рулевого управления, это будет действительно здорово. Учитывая наш опыт работы с другими автомобилями на платформе TGNA, мы оптимистично настроены.
Lexus RX: кроссовер подходящего размера
Мы надеемся, что Lexus устоит перед соблазном увеличить RX (как это в значительной степени произошло с NX). Существующий RX350 имеет большие размеры для пятиместного кроссовера, он достаточно велик, чтобы быть заметным, но достаточно мал, чтобы на нем можно было легко маневрировать в пробках большого города. На заднем сидении много места для ног и ровный пол.
Мы удивлены результатом этого обзора: мы думали, что потратим все время на то, чтобы отмечать вещи, которые должны измениться, а продолжали находить вещи, которые не должны меняться. RX имеет правильный размер, и его салон по-прежнему красив, особенно с дополнительными красными кожаными сиденьями в нашем примере F Sport. Органы управления просты, комфорт в салоне отличный, а ощущения от вождения если и не поднимают пульс, то тихие и комфортные. Мы не будем притворяться, что нынешний RX – наш любимый роскошный кроссовер или даже наш любимый Lexus, но мы понимаем, почему он остается бестселлером бренда.