Для кращого використання змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.

Volkswagen Jetta SEL 2022 року (США)

3 / 5

Огляд автомобіля

Незважаючи на збільшення потужності, звичайна Jetta, як і раніше, поступається своєму більш спортивному братові GLI.

Подобається

Що сподобалось

  • Більш економічна, в порівнянні з попередницею;
  • Просторий салон;
  • Нове стандартне обладнання.
Не подобається

Що не сподобалось

  • Опосередкована керованість;
  • Не висока якість матеріалів в салоні (жорсткий пластик);
  • Низька ефективність гальмування.

Хоча аналог хетчбека Volkswagen Jetta, VW Golf, перейшов на покоління Mk 8, компактний седан VW продовжує їздити на платформі Mk 7. Однак це не означає, що ним знехтували. У 2022 році основні версії Volkswagen Jetta, тобто ті, які відрізняються від спеціальної Jetta GLI, отримають трансплантацію серця плюс кілька менших оновлень.

Стандартна Jetta випускається у чотирьох комплектаціях: S, Sport (замінює торішню R-Line), SE та SEL. У всіх є нова турбована 1,5-літрова рядна четвірка, запозичена у кросовера Taos, що замінює попередню 1,4-літрову турбочетвірку. Заміна збільшує потужність з 147 до 158 кінських сил, а крутний момент залишається на рівні 184 Н*м. Базова комплектація S і Sport може мати шестиступінчасту механічну коробку передач. Моделі вищого рівня, зокрема наш тестовий автомобіль SEL, отримують восьмиступінчасту автоматичну коробку передач.

Volkswagen Jetta SEL 2022

М’яка їзда, просторий салон, швидше ніж раніше.

Незважаючи на збільшення об’єму двигуна, паливна економічність Jetta покращується за більшістю показників. З автоматичною коробкою передач базова версія S споживає в місті 7,59 літрів на 100 км, а на трасі 5,74 літра на 100 км. З шестиступінчастою механікою Jetta витрачає 8,1 літра у місті та 5,47 літрів на 100 км по трасі.

При керуванні на малих швидкостях цей новий все ще невеликий двигун сильно залежить від турбонагнітача, з невеликим відставанням у початковій реакції. Тим не менш, натисніть на педаль акселератора під час руху, і Jetta легко спрямує вперед, прискорюючи авто до 100 км/год за 7,1 секунд — на 0,6 секунд швидше, ніж у торішнього автомобіля.

Volkswagen Jetta SEL 2022

Звичайно, з його більшим 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом і потужністю 228 кінських сил GLI все ще швидше. У нашому останньому тесті GLI 2022 з шестиступінчастою механічною коробкою передач він розігнався до 100 кілометрів на годину за 6,1 секунди. Однак порівняйте Jetta з автоматичною коробкою передач та GLI, і прірва збільшиться: GLI 2019 з подвійним зчепленням (і літніми шинами Hankook Ventus S1 Evo3, які більше не доступні) розігнався до сотні за 5,5 секунди.

Більше того, ефективність гальмування SEL була набагато нижчою, ніж у більш спортивного брата. Зупинки зі швидкості 110 км на годину в нашому тестовому автомобілі зайняли довгі 58 метрів, а педаль гальм має більший хід, ніж нам хотілося б. З великими передніми гальмами GLI долає цю відстань за 53 метри. Ця модель також може похвалитися адаптивними амортизаторами, багатоважільною незалежною задньою підвіскою, а також диференціалом підвищеного тертя з електронним керуванням (останній використовується спільно з моделлю Sport з базовим двигуном). Базова Jetta без GLI має аналогічну передню підвіску зі стійками, але при цьому використовує торсіонну балку ззаду.

Мляве управління, посилене рульове управління, суворий салон.

Пройдіть серію швидких поворотів, і Jetta легко крениться, її корпус підстрибує на підвісці, коли ви поспішайте по вибоїнам. Додайте до цього надмірно посилене кермо, і ви отримаєте автомобіль, створений більше для комфорту, ніж для швидкості. Комфорт, тим не менш, він забезпечує, тому що є багато відповідності, щоб убирати вибоїни з мінімальним занепокоєнням для пасажирів. Пасажирів Jetta SEL також буде турбувати шум в салоні. Ми виміряли всього 67 децибелів при крейсерській швидкості 110 км на годину. Однак попросіть маленький двигун викластися на повну потужність, і в кабіну проникнуть 78 децибелів – це на 5 децибелів більше, ніж у VW Taos з тим же двигуном.

Салон Jetta залишається досить просторим для дорослих, як спереду, так і ззаду, а місткий багажник має об’єм 396 літрів. Цифрова панель приладів тепер є стандартною з 8,0-дюймовим блоком у більшості комплектацій, але SEL і GLI отримують 10,3-дюймовий дисплей. Незважаючи на це, дизайн інтер’єру строгий і переважає твердий пластик. Хорошою новиною є те, що Jetta ще не страждає на сенсорну інформаційно-розважальну систему, з якою страждають водії GTI і ID.4. Інформаційно-розважальна система Jetta, як і раніше, має ручку регулювання гучності, а також ручку налаштування – остання вимагає, щоб дисплей радіо спочатку був у правильному режимі. Тим не менш, клімат-контроль простий і зрозумілий.

Оскільки модельний ряд Golf тепер складається виключно з GTI та Golf R, Jetta є входом у бренд VW. Цей поріг тепер становить 21 360 доларів для S, що більш ніж на 1000 доларів вище, ніж минулого року, але це компенсується новим стандартним обладнанням, включаючи попередження про лобове зіткнення, моніторинг сліпих зон та попередження про перехресний рух позаду. Комплектація SEL, як на тестовому авто, коштує 29090 доларів США. Тим не менш, в той час як SEL є зручним круїзером, у нас виникла б сильна спокуса додати ще 10 відсотків до ціни на GLI, який при стартовій ціні 32 290 доларів є набагато вигіднішим в управлінні. Для Jetta ці три літери після назви мають велике значення.

Додаткові фото:


Топ