[:uk]Хоча аналог хетчбека Volkswagen Jetta, VW Golf, перейшов на покоління Mk 8, компактний седан VW продовжує їздити на платформі Mk 7. Однак це не означає, що ним знехтували. У 2022 році основні версії Volkswagen Jetta, тобто ті, які відрізняються від спеціальної Jetta GLI, отримають трансплантацію серця плюс кілька менших оновлень.
Стандартна Jetta випускається у чотирьох комплектаціях: S, Sport (замінює торішню R-Line), SE та SEL. У всіх є нова турбована 1,5-літрова рядна четвірка, запозичена у кросовера Taos, що замінює попередню 1,4-літрову турбочетвірку. Заміна збільшує потужність з 147 до 158 кінських сил, а крутний момент залишається на рівні 184 Н*м. Базова комплектація S і Sport може мати шестиступінчасту механічну коробку передач. Моделі вищого рівня, зокрема наш тестовий автомобіль SEL, отримують восьмиступінчасту автоматичну коробку передач.
М’яка їзда, просторий салон, швидше ніж раніше.
Незважаючи на збільшення об’єму двигуна, паливна економічність Jetta покращується за більшістю показників. З автоматичною коробкою передач базова версія S споживає в місті 7,59 літрів на 100 км, а на трасі 5,74 літра на 100 км. З шестиступінчастою механікою Jetta витрачає 8,1 літра у місті та 5,47 літрів на 100 км по трасі.
При керуванні на малих швидкостях цей новий все ще невеликий двигун сильно залежить від турбонагнітача, з невеликим відставанням у початковій реакції. Тим не менш, натисніть на педаль акселератора під час руху, і Jetta легко спрямує вперед, прискорюючи авто до 100 км/год за 7,1 секунд — на 0,6 секунд швидше, ніж у торішнього автомобіля.
Звичайно, з його більшим 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом і потужністю 228 кінських сил GLI все ще швидше. У нашому останньому тесті GLI 2022 з шестиступінчастою механічною коробкою передач він розігнався до 100 кілометрів на годину за 6,1 секунди. Однак порівняйте Jetta з автоматичною коробкою передач та GLI, і прірва збільшиться: GLI 2019 з подвійним зчепленням (і літніми шинами Hankook Ventus S1 Evo3, які більше не доступні) розігнався до сотні за 5,5 секунди.
Більше того, ефективність гальмування SEL була набагато нижчою, ніж у більш спортивного брата. Зупинки зі швидкості 110 км на годину в нашому тестовому автомобілі зайняли довгі 58 метрів, а педаль гальм має більший хід, ніж нам хотілося б. З великими передніми гальмами GLI долає цю відстань за 53 метри. Ця модель також може похвалитися адаптивними амортизаторами, багатоважільною незалежною задньою підвіскою, а також диференціалом підвищеного тертя з електронним керуванням (останній використовується спільно з моделлю Sport з базовим двигуном). Базова Jetta без GLI має аналогічну передню підвіску зі стійками, але при цьому використовує торсіонну балку ззаду.
Мляве управління, посилене рульове управління, суворий салон.
Пройдіть серію швидких поворотів, і Jetta легко крениться, її корпус підстрибує на підвісці, коли ви поспішайте по вибоїнам. Додайте до цього надмірно посилене кермо, і ви отримаєте автомобіль, створений більше для комфорту, ніж для швидкості. Комфорт, тим не менш, він забезпечує, тому що є багато відповідності, щоб убирати вибоїни з мінімальним занепокоєнням для пасажирів. Пасажирів Jetta SEL також буде турбувати шум в салоні. Ми виміряли всього 67 децибелів при крейсерській швидкості 110 км на годину. Однак попросіть маленький двигун викластися на повну потужність, і в кабіну проникнуть 78 децибелів – це на 5 децибелів більше, ніж у VW Taos з тим же двигуном.
Салон Jetta залишається досить просторим для дорослих, як спереду, так і ззаду, а місткий багажник має об’єм 396 літрів. Цифрова панель приладів тепер є стандартною з 8,0-дюймовим блоком у більшості комплектацій, але SEL і GLI отримують 10,3-дюймовий дисплей. Незважаючи на це, дизайн інтер’єру строгий і переважає твердий пластик. Хорошою новиною є те, що Jetta ще не страждає на сенсорну інформаційно-розважальну систему, з якою страждають водії GTI і ID.4. Інформаційно-розважальна система Jetta, як і раніше, має ручку регулювання гучності, а також ручку налаштування – остання вимагає, щоб дисплей радіо спочатку був у правильному режимі. Тим не менш, клімат-контроль простий і зрозумілий.
Оскільки модельний ряд Golf тепер складається виключно з GTI та Golf R, Jetta є входом у бренд VW. Цей поріг тепер становить 21 360 доларів для S, що більш ніж на 1000 доларів вище, ніж минулого року, але це компенсується новим стандартним обладнанням, включаючи попередження про лобове зіткнення, моніторинг сліпих зон та попередження про перехресний рух позаду. Комплектація SEL, як на тестовому авто, коштує 29090 доларів США. Тим не менш, в той час як SEL є зручним круїзером, у нас виникла б сильна спокуса додати ще 10 відсотків до ціни на GLI, який при стартовій ціні 32 290 доларів є набагато вигіднішим в управлінні. Для Jetta ці три літери після назви мають велике значення.
Додаткові фото:
Стандартная Jetta выпускается в четырех комплектациях: S, Sport (заменяет прошлогоднюю R-Line), SE и SEL. У всех есть новая турбированная 1,5-литровая рядная четверка, заимствованная у кроссовера Taos, заменяющая предыдущую 1,4-литровую турбочетверку. Замена увеличивает мощность со 147 до 158 лошадиных сил, а крутящий момент остается на уровне 184 Н*м. Базовая комплектация S и Sport может иметь шестиступенчатую механическую коробку передач. Модели высшего уровня, в частности, наш тестовый автомобиль SEL, получают восьмиступенчатую автоматическую коробку передач.
Мягкая езда, просторный салон, скорее чем раньше.
Несмотря на увеличение объема двигателя, топливная экономичность Jetta улучшается по большинству показателей. С автоматической коробкой передач базовая версия S потребляет в городе 7,59 литра на 100 км, а на трассе 5,74 литра на 100 км. С шестиступенчатой механикой Jetta тратит 8,1 литра в городе и 5,47 литра на 100 км по трассе.
При управлении на малых скоростях этот новый все еще небольшой двигатель сильно зависит от турбонагнетателя, с небольшим отставанием в исходной реакции. Тем не менее, нажмите на педаль акселератора во время движения, и Jetta легко направится вперед, ускоряя авто до 100 км/ч за 7,1 секунды – на 0,6 секунды быстрее, чем у прошлогоднего автомобиля.
Конечно, с его большим 2,0-литровым двигателем с турбонаддувом и мощностью 228 лошадиных сил GLI все еще быстрее. В нашем последнем тесте GLI 2022 с шестиступенчатой механической коробкой он разогнался до 100 километров в час за 6,1 секунды. Однако сравните Jetta с автоматической коробкой передач и GLI, и пропасть увеличится: GLI 2019 с двойным сцеплением (и более недоступными летними шинами Hankook Ventus S1 Evo3) разогнался до сотни за 5,5 секунды.
Более того, эффективность торможения SEL была намного ниже, чем у более спортивного брата. Остановки со скорости 110 км в час в нашем тестовом автомобиле заняли длинные 58 метров, а педаль тормозов имеет больший ход, чем нам бы хотелось. С большими передними тормозами GLI преодолевает это расстояние в 53 метрах. Эта модель может похвастаться адаптивными амортизаторами, многорычажной независимой задней подвеской, а также дифференциалом повышенного трения с электронным управлением (последний используется совместно с моделью Sport с базовым двигателем). Базовая Jetta без GLI имеет аналогичную переднюю подвеску со стойками, но при этом использует торсионную балку сзади.
Вялое управление, усиленное рулевое управление, строгий салон.
Пройдите серию быстрых поворотов, и Jetta легко кренится, ее корпус подпрыгивает на подвеске, когда вы спешите по ухабам. Добавьте к этому чрезмерно усиленный руль, и вы получите автомобиль, созданный больше для комфорта, чем для скорости. Комфорт, тем не менее, он обеспечивает, потому что есть много соответствия, чтобы убирать выбоины с минимальным беспокойством для пассажиров. Пассажиров Jetta SEL также будет беспокоить шум в салоне. Мы измерили всего 67 децибел при крейсерской скорости 110 км в час. Однако попросите маленький двигатель выложиться на полную мощность, и в кабину проникнут 78 децибелов – это на 5 децибелов больше, чем у VW Taos с тем же двигателем.
Салон Jetta остается достаточно просторным для взрослых как спереди, так и сзади, а вместительный багажник имеет объем 396 литров. Цифровая приборная панель теперь является стандартной с 8,0-дюймовым блоком в большинстве комплектаций, но SEL и GLI получают 10,3-дюймовый дисплей. Несмотря на это, дизайн интерьера строг и преобладает жесткий пластик. Хорошей новостью является то, что Jetta еще не страдает сенсорной информационно-развлекательной системой, с которой страдают водители GTI и ID.4. Информационно-развлекательная система Jetta по-прежнему имеет ручку регулировки громкости, а также ручку настройки – последняя требует, чтобы дисплей радио сначала был в правильном режиме. Тем не менее, климат-контроль прост и понятен.
Поскольку модельный ряд Golf теперь состоит только из GTI и Golf R, Jetta является входом в бренд VW. Этот порог теперь составляет 21 360 долларов для S, что более чем на 1000 долларов выше, чем в прошлом году, но это компенсируется новым стандартным оборудованием, включая предупреждение о лобовом столкновении, мониторинг слепых зон и предупреждение о перекрестном движении сзади. Комплектация SEL, как на тестовом авто, стоит 29 090 долларов США. Тем не менее, в то время как SEL является удобным круизером, у нас возник бы сильный соблазн добавить еще 10 процентов к цене на GLI, который при стартовой цене 32 290 долларов намного выгоднее в управлении. Для Jetta эти три буквы после наименования имеют огромное значение.