Для кращого використання змініть свій браузер на CHROME, FIREFOX, OPERA або Internet Explorer.

Toyota Sequoia 2023 з новим гібридним двигуном

5 / 5

Огляд автомобіля

Toyota Sequoia 2023 року отримує новий силовий агрегат, нову платформу та свіжий дизайн всередині та зовні. Трирядний позашляховик із кузовом на рамі тепер є лише гібридною моделлю, але це також найпотужніша Sequoia на сьогоднішній день.

Все починається з бази

Як і в попередні роки, нова Sequoia базується на платформі пікапа Toyota Tundra . Однак цього разу все йде трохи інакше. Ця платформа, архітектура TNGA-F, була розроблена Toyota для використання в своїх кузовних вантажівках і позашляховиках. Тепер він підтримує інші моделі, такі як Lexus LX600 і Toyota Land Cruiser, і, ймовірно, навіть буде лежати в основі пікапа Tacoma середнього покоління та позашляховика 4Runner . Toyota може подовжити та розширити платформу TNGA-F, а також налаштувати конкретну модель, якщо це потрібно, за допомогою спільного обладнання, яке допомагає прискорити час розробки кожного нового автомобіля TNGA-F.

Нова платформа робить Sequoia більш комфортним позашляховиком, зберігаючи при цьому відчуття вантажівки. Попередню Sequoia критикували за її старовинну їзду та керованість, але модель 2023 року значно покращує все це. З новою незалежною передньою підвіскою та живою задньою віссю, яка замінила колишню незалежну задню підвіску Sequoia — технічно крок назад, особливо з огляду на те, що все більше конкурентів у просторі повнорозмірних позашляховиків переходять на незалежні задні підвіски — Sequoia чомусь відчуває себе більш засадженим і плавним. Незважаючи на великий кузов Toyota, жорсткі повороти не провокують занадто сильного крену кузова. Додаткова задня пневматична підвіска робить їзду дещо плавнішою та допомагає вирівнювати навантаження під час буксирування (максимальна вага становить 4082 кг), тоді як більші розміри коліс на верхніх комплектаціях (особливо 22-дюймові на моделі Capstone з кращим діапазоном) погіршують дещо плавність їзди. Ви відчуєте тремтіння на недосконалих дорогах, оскільки підвіска бореться з масою цих коліс і низькопрофільними шинами.

Toyota Sequoia 2023

Гібридизований i-Force Max 3,4-літровий двигун V-6 з двома турбонаддувами Toyota видає потужність у 437 к.с. і 583 Нм крутного моменту. Sequoia нового покоління більш ніж достатньо потужна. Завдяки максимальному крутному моменту при 2400 об/хв, Sequoia відчуває себе різкою на старті. Так само, як і в Tundra, гібридна потужність Sequoia допомагає йому рівно набирати швидкість, практично усуваючи будь-яку турбо-затримку. Що ще більш вражаюче, Sequoia насправді не потребує більшої потужності — незважаючи на велику масу для переміщення, двигун виконує свою роботу, забезпечуючи сильне та плавне прискорення. 10-ступінчастий автомат чудово працює, плавно перемикаючи та утримуючи передачі, коли це необхідно.

Усі ці зміни значно покращують відчуття Sequoia з водійського місця. Хоча їзда здебільшого комфортна та спокійна, кузов все ще м’яко качається під час зміни напряму, або коли ви зупиняєтеся. Крім того, рульове управління виглядає трохи нечітко і не забезпечує стільки зворотного зв’язку, скільки б нам хотілося, навіть якщо більшість водіїв, ймовірно, будуть задоволені його м’якістю і легкою вагою. Така поведінка не буде недоречною для тих, хто знайомий з поточними Tacoma або 4Runner, не кажучи вже про новий Lexus LX. Ще одне покращення, яке ми хотіли б бачити, — це рівень зовнішнього шуму. Toyota каже, що оздоблення Capstone оснащено акустичними лобовим і передніми вікнами, але все одно в салоні чутно шум від вітру та шин.

Вперше для Sequoia пропонується додатковий пакет TRD Off-Road у комплектаціях SR5 і Limited, з блокуванням заднього диференціала і контролем тяги. Пакет TRD Off-Road також поставляється з однотрубними амортизаторами Bilstein і пружинами TRD, які пом’якшують їзду по дорозі, одночасно покращуючи артикуляцію підвіски для підвищення можливостей на бездоріжжі.

Ціна Sequoia з пакетом TRD Off-Road починається з 78 395 доларів США, відразу за топовою моделлю 4×4 Capstone. Це найбільш адаптована для бездоріжжя Sequoia, яка поставляється з амортизаторами Fox з внутрішнім байпасним клапаном, передньою пластиною, наконечником вихлопної труби TRD Pro та унікальними 18-дюймовими чорними колесами з 33-дюймовими вседорожними шинами для пересування на пересіченій місцевості.

Покращений інтер’єр

Як і Tundra, Sequoia отримує переваги від нового дизайну в салоні, і він добре обладнаний в початкових комплектаціях. Кожна з п’яти доступних комплектацій — SR5, Limited, Platinum, TRD Pro та Capstone — отримує унікальні штрихи салону. Базова комплектація SR5 має підігрів передніх сидінь, тризонний автоматичний клімат-контроль і 8,0-дюймовий інформаційно-розважальний екран із найновішою інформаційно-розважальною системою Toyota, сумісною з бездротовими Apple CarPlay та Android Auto. Максимальна комплектація Capstone має кольорову панель приладів і гігантський 14-дюймовий сенсорний екран (як опція доступна на нижчих комплектаціях Sequoia, включаючи SR5) справляють чудове початкове враження, хоча при уважному розгляді можна побачити, що модель представляє більше оновлення функцій, ніж оздоблення матеріаліалів салону.

Toyota-Sequoia

У кожній Sequoia пасажири другого ряду мають достатньо місця для ніг і голови, хоча високі дорослі, які сидять у третьому ряду, можуть мати проблеми з висотою над головою. На відміну від попереднього покоління, капітанські сидіння другого ряду Toyota Sequoia 2023 року не зсуваються вперед або назад. Замість цього можливість ковзання переміщається до третього ряду, який може переміщатися на 15 см ходу, допомагаючи максимізувати простір для ніг або вантажний простір, якщо це необхідно. Третій ряд також відкидається, щоб забезпечити більш зручне положення для сидіння, або його можна скласти вперед, щоб у багажнику могли поміститися більші предмети. Однак він не складається повністю, тому що гібридна батарея — і, ймовірно, задня вісь  — займають простір під підлогою.

Toyota спритно намагається замаскувати громіздкі задні сидіння за допомогою нової регульованої системи вантажних полиць. Серед численних доступних положень для цієї полиці є одне, яке поєднує її зі складеними спинками сидінь третього ряду, ефективно створюючи безперервну вантажну поверхню.

Ціна?

Вартість Toyota Sequoia 2023 року починається від 59 795 доларів США, це дуже багато. Як ми вже згадували, SR5 має функції, які ми зазвичай не бачимо в моделях початкового рівня. Чим вище ви піднімаєтеся, тим більше обладнання ви отримуєте, але майже жодне з них не впливає на враження від водіння, за винятком потужної підвіски TRD Pro і великих коліс Capstone, кожне з яких забезпечує власну стійкість до комфортної їзди інших Sequoia. Стандартні комплектації Limited та Platinum поставляються з яскравим 14-дюймовим сенсорним екраном та іншими функціями за ціною 66 195 і 72 395 доларів відповідно. Модель Capstone досягає 79 795 доларів; як і для будь-якої іншої Sequoia, крім TRD Pro з повним приводом, за повний привід доведеться доплатити 3000 доларів США.

Додаткові фото:


Топ